Symfonia Start

System Symfonia Start to zestaw programów przeznaczonych do pracy na jednym stanowisku, stworzony przez Sage z myślą o małych firmach bez względu na rodzaj i branżę, w której prowadzą działalność gospodarczą. W skład Systemu Symfonia Start wchodzą następujące programy: Handel Start, Faktura i Kasa Start, Mała Księgowość Start. Moduły te wspierają zadania i procesy we wszystkich podstawowych obszarach działalności firmy.

Handel Start

Handel Start

Symfonia Handel Start to program wspomagający zarządzanie sprzedażą i pełną obsługę magazynu. Umożliwia on szybkie wystawianie dokumentów sprzedaży, magazynowych i zakupu, a także pełną obsługę płatności i rozrachunków w systemie. Co więcej, Symfonia Handel Start współpracuje nie tylko z czytnikami kodów kreskowych, lecz także z drukarkami i kasami fiskalnymi.

Handel Start

Faktura i Kasa Start

Faktura i Kasa Start

Symfonia Faktura i Kasa Start to program usprawniający planowanie i prowadzenie sprzedaży w firmach, które nie posiadają magazynu. Moduł umożliwia wystawianie różnych typów dokumentów sprzedaży: zarówno faktur VAT, rachunków (do sprzedaży bez VAT) i dokumentów korygujących. Program Symfonia Faktura i Kasa Start pozwala również na monitorowanie i zarządzanie płatnościami za wystawione w systemie dokumenty sprzedaży. Ponadto, moduł współpracuje zarówno z czytnikami kodów kreskowych, jak i z drukarkami fiskalnymi.

Faktura i Kasa Start

Mała Księgowość Start

Mała Księgowość Start

Symfonia Mała Księgowość Start to program przydatny firmom, które prowadzą ewidencję podatkową w formie Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR) lub zryczałtowanego podatku dochodowego. System Symfonia wspiera ewidencję, zarządzanie rozliczeniami podatkowymi i ułatwia przeprowadzanie analizy dochodowości realizowanych działań gospodarczych. Symfonia Mała Księgowość Start pozwala na rozpoczęcie pracy z programem w wybranym miesiącu w roku podatkowym.

Mała Księgowość Start

Biuletyn informacyjny