System Symfonia

Sage System Symfonia to zestaw zintegrowanych programów, które wspomagają zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach. Program Symfonia skutecznie wspiera zarządzanie, usprawniając nie tylko codzienną działalność przedsiębiorstwa w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, ale także umożliwiając uzyskanie dokładnych informacji, potrzebnych do podjęcia kluczowych decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie.

Zalety Systemu Symfonia

zaprojektowany i stworzony w całości przez polską firmę informatyczną

  • całkowicie zgodny z polskim prawodawstwem,
  • zgodny z przepisami wynikającymi z przystąpienia Polski do UE,
  • ma ponad 151 000 Użytkowników korzystających z systemu

elastyczny

  • umożliwia dostosowanie ustawień do specyfiki działania przedsiębiorstwa oraz kreowanie własnych dokumentów, raportów i zestawień,
  • jest dopasowany do prowadzenia ewidencji wielowalutowej,
  • jest rekomendowany także dla biur rachunkowych, gdyż umożliwia równoczesną ewidencję wielu firm

w wysokim stopniu zautomatyzowany

  • szybko i w prosty sposób tworzy wszystkie potrzebne raporty i zestawienia za naciśnięciem jednego klawisza,
  • umożliwia automatyczną dekretację według ustalonych zasad

przyspiesza pracę

  • informacja z dokumentu źródłowego raz wprowadzonego do komputera zostaje zapisana we wszystkich właściwych miejscach
  • umożliwia tworzenie wzorców dla powtarzających się operacji

ułatwia dotarcie do wszystkich niezbędnych informacji

  • posiada różnorodne zaawansowanie kryteria, ułatwiające przeszukiwanie, filtrowanie i sortowanie danych,
  • umożliwia Użytkownikowi przypisanie do dokumentów jakichkolwiek, zdefiniowanych przez niego informacji

prosty i intuicyjny w obsłudze

  • ma intuicyjny i przyjazny dla Użytkownika interfejs

zapewnia bezpieczeństwo pracy

  • nadzoruje poprawność wykonywanych operacji pod względem rachunkowym, chronologii wydarzeń oraz kompletności informacji

zabezpiecza dane przed dostępem osób niepowołanych

  • system haseł nie tylko umożliwia nadawanie różnego zakresu uprawnień poszczególnym Użytkownikom, ale także uniemożliwia odczyt danych przy użyciu innych programów

stale aktualizowany

  • konsekwentnie rozwijany, uaktualniany i dostosowywany do zmieniających się przepisów

zgodny ze światowymi standardami

  • przyznano mu certyfikat IBM Netfinity® ServerProven™
  • standardowo współpracuje z pakietem Microsoft Office XP/2003/2007

 

OPROGRAMOWANIE SYSTEMU SYMFONIA


Symfonia Finanse i Księgowość

Symfonia Finanse i Księgowość

Symfonia Finanse i Księgowość to program, który wspiera prowadzenie pełnej księgowości i umożliwia wykonanie wszystkich zasadniczych operacji księgowych – począwszy od tworzenia planu kont i łatwego księgowania dokumentów, przez automatyczny bilans zamknięcia, pełne rozrachunki i rozliczenia, a skończywszy na opracowywaniu gotowych lub określonych przez Użytkownika zestawień i sprawozdań.

Symfonia Finanse i Księgowość

Symfonia Analizy Finansowe

Symfonia Analizy Finansowe

Symfonia Analizy Finansowe to system wspomagający i usprawniający pracę działów finansowo-ekonomicznych w przedsiębiorstwie. Umożliwia szybkie opracowanie dowolnych analiz danych, które zostały zaewidencjonowane w programie Symfonia Finanse i Księgowość Premium. Program ten stosuje arkusz kalkulacyjny MS Excel, który został wzbogacony o dodatkowe funkcje.

Symfonia Analizy Finansowe

Symfonia Mała Księgowość

Symfonia Mała Księgowość

Program Mała Księgowość Premium dedykowany do firm, które prowadzą uproszczoną księgowość. Aplikacja umożliwia ewidencję i obsługę rozliczeń podatkowych oraz rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych - współpracuje z programem Płatnik. Ponadto program Mała Księgowość umożliwia przeprowadzenie analizy dochodowości podejmowanych działań gospodarczych.

Symfonia Mała Księgowość

Symfonia Środki Trwałe

Symfonia Środki Trwałe

Program Symfonia Środki Trwałe ułatwia pełną obsługę i zarządzanie środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz niskocennymi składnikami majątku. System usprawnia i przyśpiesza czynności związane m.in. z prowadzeniem ewidencji, aktualizacją wycen, inwentaryzacją i umarzaniem. Ponadto umożliwia szybki dostęp do potrzebnych informacji i ułatwia generowanie zestawień i raportów.

Symfonia Środki Trwałe

Symfonia Kadry i Płace

Symfonia Kadry i Płace

Symfonia Kadry i Płace Premium to doskonały program do zarządzania danymi kadrowymi pracowników oraz poprawnego naliczania wynagrodzeń. Moduł ten wspiera obsługę różnych form zatrudnienia, jest w pełni zgodny z obowiązujących prawem pracy i ułatwia rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędami Skarbowymi. Usprawnia takie działania jak: automatyzacja obliczania płac, planowanie i ewidencja czasu pracy oraz umożliwia prowadzenie dokumentacji pracowniczej czyli kadrowo-płacowej.

Symfonia Kadry i Płace

Symfonia Handel

Symfonia Handel

Program Symfonia Handel wspomaga procesy sprzedażowe i obsługę gospodarki magazynowej (w tym umożliwia prowadzenie pełnej ewidencji stanów magazynowych). System Symfonia ułatwia obsługę dokumentów handlowych, magazynowych, kasowych, a także umożliwia prowadzenie określonej polityki sprzedażowej. Program ten można łatwo dostosować do potrzeb firmy, w tym wielooddziałowej. Aplikacja Symfonia Handel znacząco poprawia organizację i efektywność procesów sprzedażowych.

Symfonia Handel

Symfonia Faktura

Symfonia Faktura

Symfonia Faktura to program, który wspiera obsługę procesów sprzedażowych w firmach prowadzących działalność usługową i handlową (nie prowadzących gospodarki magazynowej), pozwalając na zaplanowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedażowej. Aplikacja umożliwia wystawianie w łatwy sposób niezbędnych dokumentów sprzedaży, zarówno złotowych jak i walutowych. Symfonia Faktura pozwala na rozliczenia transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Obsługuje także drukarki fiskalne.

Symfonia Faktura

e-Dokumenty

e-Dokumenty

Aplikacja Symfonia e-Dokumenty usprawnia zarządzanie i archiwizację dokumentów elektronicznych znajdujących się w obiegu firmy, w tym faktur oraz umów elektronicznych.

e-Dokumenty

e-Deklaracje

e-Deklaracje

Aplikacja Symfonia e-Deklaracje to narzędzie, umożliwiające bezpieczne elektroniczne przesyłanie deklaracji podatkowych PIT oraz VAT. Deklaracje wysyłane są bezpośrednio z systemów finansowo-księgowych oraz kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów. Rozwiązanie to upraszcza i przyśpiesza proces składania deklaracji.

e-Deklaracje

Symfonia Produkcja

Symfonia Produkcja

Program Symfonia Produkcja wspiera proces wytworzenia produktów od strony technologicznej. Aplikacja usprawnia definiowanie i planowanie kolejnych etapów procesu produkcji, a także pracę działów produkcyjnych, handlowych oraz księgowych. System ten pomoże Ci efektywnie zarządzać procesem produkcji, a także gospodarować kosztami oraz ewidencjonować powstające odpady. Program wspiera także procesy optymalizacji produkcji oraz przyczynia się do znacznego obniżenia bieżących wydatków.

Symfonia Produkcja

Biuletyn informacyjny