74 666 21 00 kontakt@cicomputer.pl

Oprogramowanie do zarządzania całym Twoim biznesem


Ekosystem informatyczny dla Twojej firmy, który wdrożymy, tak jak system szyty na miarę. 

Ekosystem dla firmy

 

System Symfonia to zestaw zintegrowanych ze sobą programów, które skutecznie wspierają zarządzanie w małych i średnich firmach. Program Symfonia wspomaga przedsiębiorstwo zarówno w codziennej działalności związanej z ewidencją oraz obsługą zdarzeń gospodarczych, jak i umożliwia zgromadzenie wszystkich niezbędnych informacji w jednym miejscu, co pozwala na podejmowanie właściwych, kluczowych decyzji biznesowych w firmie.

Programy wchodzące w skład Systemu takie jak Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Analizy Finansowe, Środki Trwałe, Płace, Przelewy, Handel, Faktura, Mała Księgowość mogą działać samodzielnie lub być ze sobą zintegrowane i wymieniać dane.

Poznaj programy systemu Symfonia

Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna architektura powoduje, że możemy go łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.

 

Skorzystaj z następujących udogodnień w obszarze finansowym:

  • masowe rozliczenia rozrachunków z wyciągów bankowych
  • planowanie wielu wersji budżetu dla różnych kont, pozycji rachunku zysków i strat czy bilansu oraz analiza wykonania w module Business Intelligence
  • automat do obsługi ulgi na tzw. złe długi VAT
  • inwentaryzacja za pomocą czytników / kolektorów danych
  • rozbudowana możliwość wyszukiwania błędów w rozrachunkach – brakujące rozrachunki
  • raporty: rozliczenia międzyokresowe kosztów, wiekowanie należności i zobowiązań, sprawozdania finansowe, planowanie płynności finansowej
  • możliwość podłączenia zewnętrznych źródeł danych (np. pobieranie dokumentów z systemu spedycyjnego
  • nowe formatki do wprowadzania dokumentów i widoki na listy kartotekowe, z opcją definiowania własnych pól*
  • łatwe dopasowanie systemu do indywidualnych potrzeb, np. możliwość zmiany i zapisywania widoków oraz dodawania własnych elementów / cech na formatce dokumentów i kontrahentów*
  • możliwość dołączenia dodatkowych informacji do kartotek towarów, kontrahentów i pozycji dokumentów w celu późniejszej analizy i dekretacji księgowej
  • kompleksowy przepływ informacji, cały proces w jednym miejscu – te same cechy od zamówienia, przez dostawę po fakturę

 

Rozszerzona obsługa procesu sprzedaży:

  • rozszerzenie Contact Manager umożliwiające rejestrację zdarzeń i czynności powiązanych z kontaktem u danego kontrahenta
  • tworzenie ofert z możliwością przekształcania ich w zamówienia obce
  • budowanie wielu ofert w różnych wariantach i scenariuszach opartych również o cenniki indywidualne
  • uelastyczniony mechanizm zaliczek złotówkowych i walutowych
  • niewymuszona kolejność wystawiania dokumentów operacyjnych (zamówienie, WZ, faktura)
  • możliwość łączenia kilku dokumentów zamówień czy magazynowych w jedną fakturę
  • ocena szans sprzedaży – tworzenie lejka sprzedaży

Obsługa wielu oddziałów i pododdziałów firmy:

  • tworzenie pododdziałów w firmie z możliwością przypisywania zróżnicowanych uprawnień użytkownikom
  • Symfonia ERP – niestandardowe opcje otrzymujesz w standardzie dzięki innowacjom technologicznym

Baza danych Microsoft SQL

  • jedna, wspólna baza danych dla całego systemu Symfonia ERP
  • wydajniejsze i szybsze wykonywanie operacji – zestawień i raportów, nawet w przypadku analizy obszernego zakresu danych
  • automatyczne kopie bezpieczeństwa bez przerywania pracy z możliwością archiwizacji danych w chmurze
  • zaawansowane mechanizmy MS SQL do zarządzania i ochrony bazy danych 

 

Logowanie zintegrowane

  • możliwość logowania się do poszczególnych modułów przy wykorzystaniu jednego domenowego użytkownika i hasła, podlegających zasadom bezpieczeństwa obowiązującym w organizacji
  • możliwość wykorzystania predefiniowanych oraz tworzenia nowych zestawów praw użytkowników

Aktualizacja MSI

  • możliwość zaplanowania aktualizacji systemu u użytkowników

Otwartość na integracje

  • baza danych MS SQL pozwalająca na tworzenie i integrację z innymi dedykowanymi rozwiązaniami
  • otwarte API do modułu Handel Symfonia ERP

Program finansowo-księgowy, z którym cała księgowość będzie pod Twoją kontrolą.

 

Funkcjonalność:

  • Rachunkowość bilansowa
  • Podatek dochodowy i VAT oraz e-sprawozdania
  • Automatyzacja obsługi i wysyłki deklaracji JPK
  • Rozliczenia i kontrola rozrachunków w PLN oraz innych walutach
  • Odbieranie dokumentów online i współpraca z systemami Symfonia
  • Przelewy elektroniczne i rozliczanie wyciągów bankowych
  • Obsługa majątku trwałego
  • Zaawansowane i automatyczne księgowanie operacji bankowych
  • Zaawansowana automatyka w zakresie m.in. przeksięgowań czy rozliczeń międzyokresowych
  • Rozszerzone raportowanie i analiza danych
  • Zaawansowane możliwości analityczne i współpraca z Business Intelligence
  • Integracja z dowolnymi aplikacjami biznesowym
  • Szerokie możliwości dopasowania systemu do potrzeb firmy
Prowadzisz działania handlowe? Obsługujesz magazyn? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie elastyczne oprogramowanie wspierające sprzedaż i zarządzanie magazynem, które dodatkowo możesz zintegrować ze swoim kanałem e-commerce.

 

Funkcjonalność:

  • Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
  • Elastyczna gospodarka magazynowa
  • Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
  • Zaawansowana kontrola bezpieczeństwa podatkowego
  • Pełna integracja z urządzeniami fiskalnymi
  • Własne pola kontrahentów i specyfikacja towarów
  • Elastyczne dopasowanie procesów i raportów
  • Integrator do rozwiązań e-commerce (dodatek)
  • Mobilny Handel (dodatek)
  • Mobilny Magazyn (dodatek)
  • Analityk Sprzedaży (dodatek)
  • Zaawansowane możliwości analityczne
  • Zautomatyzowana współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym (np. własna platforma B2B)
  • Szerokie możliwości dopasowania systemu do indywidualnych potrzeb
  • Business Inteligence (dodatek)
  • WebAPI (dodatek)

Zarządzanie procesami kadrowymi, płacowymi i HR nigdy nie było tak proste i szybkie. Program Symfonia Kadry i Płace zawsze jest aktualny i przygotowany na zmieniające się potrzeby pracodawców oraz pracowników.

 

  • Ewidencja danych pracowników – od zatrudnienia do zakończenia umowy
  • Pełne rozliczanie wynagrodzeń pracowników
  • Rozliczanie czasu pracy i nieobecności
  • Umowy cywilnoprawne
  • Elektroniczne deklaracje dla ZUS i US oraz przelewy
  • Wydruki kadrowe, płacowe i inne raporty
  • Wysyłka pasków i PIT zaszyfrowanym mailem
  • Wbudowane przypomnienia
  • Importy danych z zewnątrz
  • e-Teczka pracownicza

Poszukujesz oprogramowania do zarządzania technologiami, planami produkcyjnymi, zleceniami produkcyjnymi, maszynami i narzędziami, materiałami i surowcami, półproduktami, wspierającego ewidencję cen oraz czasu pracy? Jeśli tak, to rozwiązania Symfonia są właśnie dla Ciebie.

 

  • Karty technologiczne
  • Zarządzanie technologiami
  • Planowanie potrzeb produkcyjnych
  • Łańcuch dostaw
  • Realizacja produkcji
  • Rozliczenie produkcji
  • Raportowanie
  • Zamienniki półproduktów
  • Harmonogramowanie
  • API + C# Scripting
  • Obsługa wielu firm w programie (dodatek)
  • Panele Meldunkowe – MES (dodatek)
  • Mobilny Magazyn (dodatek)

i wiele innych

Zaufany przez tysiące firm

 

Producentem Systemu Symfonia jest jeden z największych dostawców oprogramowania do zarządzania firmami na świecie. To również wiodący producent, który dostarcza systemy klasy ERP w Polsce.

Nasza firma specjalizuje się również w opiece serwisowej oraz świadczy wsparcie dla przedsiębiorstw korzystających z systemów Symfonia.

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania

 

Zapraszamy do kontaktu z nami! Jako Złoty Partner Symfonia przedstawimy najkorzystniejsze rozwiązanie dla Państwa firmy.


Telefon: 74 666 21 00

E-mail: kontakt@cicomputer.pl

Porozmawiajmy o Państwa potrzebach:

Promocje na Black Week