74 666 21 00

Zarządzanie firmą można sobie ułatwić, korzystając z nowoczesnych systemów informatycznych. Firma Sage tworzy rozwiązania dedykowane zarówno mikro, małym, średnim jak i dużym przedsiębiorstwom. Poznaj potencjał programu Sage Symfonia i dowiedz się, jakie korzyści płyną z jego wdrożenia.

Sage Symfonia – flagowy produkt firmy Sage

Sage Symfonia to sztandarowy produkt dostępny w ofercie firmy Sage, która od ponad 20 lat dostarcza nowoczesnych rozwiązań informatycznych przedsiębiorcom m.in. z Polski. Aktualnie Sage jest jednym z trzech największych dostawców ERP na świecie, co sprawia, że jego programy na co dzień są używane przez miliony osób na całym świecie. Ten fakt przemawia za tym, aby zaufać firmie i skorzystać z oferowanych przez nią rozwiązań.

Przemyślane rozwiązania, uważne słuchanie potrzeb przedsiębiorców i menażerów oraz rozumienie wyzwań, przed jakimi stoją firmy o różnej wielkości i strukturze – wszystko to składa się na sukces marki Sage. Efektem proponowania sprawdzonych systemów jest obecność produktów Sage w ponad 25 krajach. Tylko w Polsce korzysta z nich 70 000 klientów. Za swoją działalność firma Sage była wielokrotnie doceniana. Prestiżowe nagrody i wyróżnienia jedynie utwierdzają w przekonaniu, że program Symfonia wspiera codzienne działania przedsiębiorców i ułatwia osiąganie założonych celów.

Chcesz być o krok przed konkurencją? Cyfrowa transformacja, czyli wdrożenie nowoczesnych rozwiązań IT stworzonych dla biznesu (np. Sage Symfonia), to prosty i niezawodny sposób na lepsze zarządzanie procesami w firmie i podejmowanie decyzji w oparciu o zgromadzone dane. Ponieważ firma Sage dostarcza programy dedykowane przedsiębiorstwom o różnej wielkości, bez trudu znajdziesz rozwiązanie odpowiednie dla swojego biznesu.

Poznaj program Sage Symfonia

Program Sage Symfonia to system do zarządzania przedsiębiorstwem. Składa się on z kilku modułów, które wspomagają pracę różnych działów funkcjonujących w obrębie firmy. Ponieważ moduły można dowolnie wybierać i łączyć ze sobą, przepływ najważniejszych danych jest jeszcze sprawniejszy. To powoduje, że zarządzanie poszczególnymi procesami jest niezwykle łatwe.

Moduły wchodzące w skład Symfonia ERP to: Symfonia Handel, Finanse i Księgowość, Contact Manager, Sage Analityk Sprzedaży, Środki Trwałe, Symfonia Kadry i Płace, Zarządzanie produkcją i ERP Business Intelligence. W efekcie jeden program zaspokaja potrzeby wszystkich działów działających w przedsiębiorstwie. Aby korzystać z programu Symfonia ERP, nie musisz nabywać wszystkim modułów – możesz wybrać te, które będą Ci naprawdę potrzebne. Z jednej strony to sposób na oszczędność; z drugiej rozwiązanie skrojone na miarę każdej firmy. Kolejne moduły można kupować na kolejnych etapach rozwoju biznesu.

Moduły Sage Symfonia pozwalają generować rozmaite raporty, na podstawie których kadra zarządzająca może podejmować decyzje dotyczące funkcjonowania firmy. Zarządzanie przedsiębiorstwem w oparciu o zgromadzone dane to sposób na uniknięcie kosztownych pomyłek i wdrożenie najlepszych rozwiązań. Ponieważ program Symfonia składa się także z modułu Business Intelligence, użytkownicy mogą przestawiać dane choćby w formie tabel przestawnych w Excelu. Wizualizacja danych pozwala zarówno prognozować przyszłe trendy rynkowe, jak i dostosować działania do oczekiwań kontrahentów. Przygotowane w module Business Intelligence raporty można szybko udostępniać innym pracownikom poprzez e-mail.

Najważniejsze moduły programu Symfonia

Modułowa budowa Sage Symfonia to rozwiązanie niezwykle wygodne z punktu widzenia potencjalnych klientów. Nie wszystkie firmy dostrzegające korzyści systemów zarządzania przedsiębiorstwem utrzymują dział kadry i płace – część firm optymalizuje koszty i korzysta z pomocy zewnętrznych biur rachunkowych. Ponieważ program Symfonia ma modułową budowę, poszczególni klienci mogą wybrać te moduły, których potrzebują.

Symfonia Sage składa się z kilku modułów dedykowanych różnym działom firmy. Najważniejsze to:

  • Finanse i Księgowość

W każdej firmie księgowość to jeden z najważniejszych działów. Przedsiębiorstwa ewidencjonujące przychody i koszty w systemie pełnej księgowości mogą sobie ułatwić prowadzenie ksiąg rachunkowych, korzystając z modułu Sage Symfonia Finanse i Księgowość. Pozwala on m.in. na automatyczną obsługę sprawozdań finansowych i Jednolitego Pliku Kontrolnego. Pracownicy działu księgowości wykorzystujący w codziennej pracy program Symfonia mogą również masowo rozliczać rozrachunki z wyciągów bankowych.

W dziale księgowości łatwo o drobne pomyłki, które jednak mogą sporo kosztować. Korzystanie z Sage Symfonia eliminuje przypadkowe błędy. Moduł Finanse i Księgowość został wyposażony w opcję wyszukiwania błędów w rozrachunkach. Dodatkowo automatyzuje on część czynności, np. automatycznie obsługuje tzw. ulgę za złe długi VAT. Dla wygody użytkowników omawiany moduł został tak zaprojektowany, że możliwy jest do niego import danych z innych źródeł, np. programu, z którego korzysta spedycja;

  • Symfonia Kadry i Płace

Moduł Symfonia Kadry i Płace został stworzony po to, aby ułatwić pracę specjalistom zajmującym się obsługą kadrowo-płacową osób zatrudnionych. Za jego pomocą możliwe jest sporządzenie rozliczeń dla wszystkich pracowników, niezależnie od tego,  w oparciu o jaką umowę wykonują oni swoje obowiązki (umowa o pracę, umowa cywilnoprawna). Pracownicy tego działu mogą również kilkoma kliknięciami stworzyć listy płac czy rozliczenia podatkowe.

Ponieważ moduł współpracuje z systemami bankowości, możliwe jest szybkie zlecanie przelewów na rachunki bankowe zarówno poszczególnych pracowników, jak i właściwego urzędu skarbowego. Symfonia Kadry i Płace gwarantuje przygotowanie dokumentów zgodnie z aktualnymi przepisami. Moduł odpowiada też wymogom RODO, dzięki czemu firmy z niego korzystające nie muszą obawiać się wysokich kar za niewłaściwą ochronę danych osobowych;

  • Symfonia Handel

Firmy produkcyjne, hurtownie czy sieci sklepów dysponują towarami, które muszą być odpowiednio opisane. Ma to miejsce choćby w przypadku produktów z terminem przydatności do spożycia. Moduł Symfonia Handel pozwala zindywidualizować opisy kartotek towarów, a także opisać poszczególne produkty (pracownicy mogą zamieścić informacje o kraju ich pochodzenia, klasie czy jakości). W utrzymaniu zapasów na optymalnym poziomie pomagają raporty, które można generować w oparciu o wybrane wymiary analityczne.

Symfonia Handel umożliwia znacznie więcej niż tylko opisanie produktów i tworzenie raportów. Hurtownie czy firmy produkcyjne najczęściej współpracują z wieloma kontrahentami. Warunki współpracy często są ustalane indywidualnie, a cena zależy np. od liczby i wielkości zamówień. Z tego względu moduł Symfonia Handel pozwala wprowadzić informacje o kontrahentach, a także przysługujących im rabatach. To znacznie ułatwia współpracę z firmami i pozwala uniknąć pomyłek.

Jakie korzyści płyną z wdrożenia Sage Symfonia?

Korzyści płynące z wdrożenia w firmie programu Sage Symfonia można rozpatrywać z punktu widzenia jej właściciela i kadry zarządzającej oraz pracowników. Zakup rozwiązania składającego się z wielu modułów, które są dedykowane poszczególnym działom firmy, to sposób, aby ujednolicić stosowane oprogramowanie. Jeden program – w tym przypadku Sage Symfonia – oznacza jednego dostawcę, a to przekłada się zarówno na krótki czas wdrożenia wybranych modułów, jak i mniejszy koszt całej operacji.

Ponieważ firma Sage od wielu lat dostarcza rozwiązań dedykowanych biznesowi, przedsiębiorcy mogą mieć pewność, że wybierając program Symfonia, zawsze będą korzystać z jego najnowszej wersji, która jest zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami. To szczególnie istotne z punktu widzenia pracowników działu księgowego. Modułowa budowa oznacza też sprawny przepływ informacji i możliwość generowania zestawień oraz raportów, w oparciu o które kadra zarządzająca będzie podejmować decyzje.

Program Symfonia został stworzony również z myślą o pracownikach. Wyróżnia go przyjazny interfejs oraz intuicyjna obsługa, co ułatwia codzienną pracę. Co więcej, wiele czynności jest zautomatyzowanych, dzięki czemu prawdopodobieństwo popełnienia błędów zostaje zminimalizowane. Przykładowo moduł Symfonia Kadry i Płace pozwala zautomatyzować rozliczenia podatkowe, dzięki czemu można uniknąć kosztownych pomyłek. Dodatkowo korzystanie z tego pakietu oprogramowania pozwala zrezygnować z innych aplikacji, np. do wystawiania faktur. Ogranicza to liczbę potrzebnych pracownikom szkoleń, gdyż oprogramowanie Sage Symfonia wystarcza do obsługi wszystkich obszarów działalności firmy.

Partnerzy

Firma Sage posiada sieć sprzedaży – Partnerów. Najlepsze i najbardziej kompetentne firmy uzyskują status Złotego Partnera. Dzięki naszym umiejętnościom my – czyli CI-COMPUTER Instal Sp. z o.o. – posiadamy status Złotego Partnera. Zapraszamy do kontaktu!

Infolinia: 74 666 21 00