Ekosystem dla firmy
System Symfonia to zestaw zintegrowanych ze sobą programów, które skutecznie wspierają zarządzanie w małych i średnich firmach. Program Symfonia wspomaga przedsiębiorstwo zarówno w codziennej działalności związanej z ewidencją oraz obsługą zdarzeń gospodarczych, jak i umożliwia zgromadzenie wszystkich niezbędnych informacji w jednym miejscu, co pozwala na podejmowanie właściwych, kluczowych decyzji biznesowych w firmie.
Programy wchodzące w skład Systemu takie jak Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Analizy Finansowe, Środki Trwałe, Płace, Przelewy, Handel, Faktura, Mała Księgowość mogą działać samodzielnie lub być ze sobą zintegrowane i wymieniać dane.
Poznaj programy systemu Symfonia
Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna architektura powoduje, że możemy go łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.
Skorzystaj z następujących udogodnień w obszarze finansowym:
- masowe rozliczenia rozrachunków z wyciągów bankowych
- planowanie wielu wersji budżetu dla różnych kont, pozycji rachunku zysków i strat czy bilansu oraz analiza wykonania w module Business Intelligence
- automat do obsługi ulgi na tzw. złe długi VAT
- inwentaryzacja za pomocą czytników / kolektorów danych
- rozbudowana możliwość wyszukiwania błędów w rozrachunkach – brakujące rozrachunki
- raporty: rozliczenia międzyokresowe kosztów, wiekowanie należności i zobowiązań, sprawozdania finansowe, planowanie płynności finansowej
- możliwość podłączenia zewnętrznych źródeł danych (np. pobieranie dokumentów z systemu spedycyjnego
- nowe formatki do wprowadzania dokumentów i widoki na listy kartotekowe, z opcją definiowania własnych pól*
- łatwe dopasowanie systemu do indywidualnych potrzeb, np. możliwość zmiany i zapisywania widoków oraz dodawania własnych elementów / cech na formatce dokumentów i kontrahentów*
- możliwość dołączenia dodatkowych informacji do kartotek towarów, kontrahentów i pozycji dokumentów w celu późniejszej analizy i dekretacji księgowej
- kompleksowy przepływ informacji, cały proces w jednym miejscu – te same cechy od zamówienia, przez dostawę po fakturę
Rozszerzona obsługa procesu sprzedaży:
- rozszerzenie Contact Manager umożliwiające rejestrację zdarzeń i czynności powiązanych z kontaktem u danego kontrahenta
- tworzenie ofert z możliwością przekształcania ich w zamówienia obce
- budowanie wielu ofert w różnych wariantach i scenariuszach opartych również o cenniki indywidualne
- uelastyczniony mechanizm zaliczek złotówkowych i walutowych
- niewymuszona kolejność wystawiania dokumentów operacyjnych (zamówienie, WZ, faktura)
- możliwość łączenia kilku dokumentów zamówień czy magazynowych w jedną fakturę
- ocena szans sprzedaży – tworzenie lejka sprzedaży
Obsługa wielu oddziałów i pododdziałów firmy:
- tworzenie pododdziałów w firmie z możliwością przypisywania zróżnicowanych uprawnień użytkownikom
- Symfonia ERP – niestandardowe opcje otrzymujesz w standardzie dzięki innowacjom technologicznym
Baza danych Microsoft SQL
- jedna, wspólna baza danych dla całego systemu Symfonia ERP
- wydajniejsze i szybsze wykonywanie operacji – zestawień i raportów, nawet w przypadku analizy obszernego zakresu danych
- automatyczne kopie bezpieczeństwa bez przerywania pracy z możliwością archiwizacji danych w chmurze
- zaawansowane mechanizmy MS SQL do zarządzania i ochrony bazy danych
Logowanie zintegrowane
- możliwość logowania się do poszczególnych modułów przy wykorzystaniu jednego domenowego użytkownika i hasła, podlegających zasadom bezpieczeństwa obowiązującym w organizacji
- możliwość wykorzystania predefiniowanych oraz tworzenia nowych zestawów praw użytkowników
Aktualizacja MSI
- możliwość zaplanowania aktualizacji systemu u użytkowników
Otwartość na integracje
- baza danych MS SQL pozwalająca na tworzenie i integrację z innymi dedykowanymi rozwiązaniami
- otwarte API do modułu Handel Symfonia ERP
Program finansowo-księgowy, z którym cała księgowość będzie pod Twoją kontrolą.
Funkcjonalność:
- Rachunkowość bilansowa
- Podatek dochodowy i VAT oraz e-sprawozdania
- Automatyzacja obsługi i wysyłki deklaracji JPK
- Rozliczenia i kontrola rozrachunków w PLN oraz innych walutach
- Odbieranie dokumentów online i współpraca z systemami Symfonia
- Przelewy elektroniczne i rozliczanie wyciągów bankowych
- Obsługa majątku trwałego
- Zaawansowane i automatyczne księgowanie operacji bankowych
- Zaawansowana automatyka w zakresie m.in. przeksięgowań czy rozliczeń międzyokresowych
- Rozszerzone raportowanie i analiza danych
- Zaawansowane możliwości analityczne i współpraca z Business Intelligence
- Integracja z dowolnymi aplikacjami biznesowym
- Szerokie możliwości dopasowania systemu do potrzeb firmy
Funkcjonalność:
- Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
- Elastyczna gospodarka magazynowa
- Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
- Zaawansowana kontrola bezpieczeństwa podatkowego
- Pełna integracja z urządzeniami fiskalnymi
- Własne pola kontrahentów i specyfikacja towarów
- Elastyczne dopasowanie procesów i raportów
- Integrator do rozwiązań e-commerce (dodatek)
- Mobilny Handel (dodatek)
- Mobilny Magazyn (dodatek)
- Analityk Sprzedaży (dodatek)
- Zaawansowane możliwości analityczne
- Zautomatyzowana współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym (np. własna platforma B2B)
- Szerokie możliwości dopasowania systemu do indywidualnych potrzeb
- Business Inteligence (dodatek)
- WebAPI (dodatek)
Zarządzanie procesami kadrowymi, płacowymi i HR nigdy nie było tak proste i szybkie. Program Symfonia Kadry i Płace zawsze jest aktualny i przygotowany na zmieniające się potrzeby pracodawców oraz pracowników.
- Ewidencja danych pracowników – od zatrudnienia do zakończenia umowy
- Pełne rozliczanie wynagrodzeń pracowników
- Rozliczanie czasu pracy i nieobecności
- Umowy cywilnoprawne
- Elektroniczne deklaracje dla ZUS i US oraz przelewy
- Wydruki kadrowe, płacowe i inne raporty
- Wysyłka pasków i PIT zaszyfrowanym mailem
- Wbudowane przypomnienia
- Importy danych z zewnątrz
- e-Teczka pracownicza
Poszukujesz oprogramowania do zarządzania technologiami, planami produkcyjnymi, zleceniami produkcyjnymi, maszynami i narzędziami, materiałami i surowcami, półproduktami, wspierającego ewidencję cen oraz czasu pracy? Jeśli tak, to rozwiązania Symfonia są właśnie dla Ciebie.
- Karty technologiczne
- Zarządzanie technologiami
- Planowanie potrzeb produkcyjnych
- Łańcuch dostaw
- Realizacja produkcji
- Rozliczenie produkcji
- Raportowanie
- Zamienniki półproduktów
- Harmonogramowanie
- API + C# Scripting
- Obsługa wielu firm w programie (dodatek)
- Panele Meldunkowe – MES (dodatek)
- Mobilny Magazyn (dodatek)
i wiele innych
Zaufany przez tysiące firm
Producentem Systemu Symfonia jest jeden z największych dostawców oprogramowania do zarządzania firmami na świecie. To również wiodący producent, który dostarcza systemy klasy ERP w Polsce.
Nasza firma specjalizuje się również w opiece serwisowej oraz świadczy wsparcie dla przedsiębiorstw korzystających z systemów Symfonia.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania
Zapraszamy do kontaktu z nami! Jako Złoty Partner Symfonia przedstawimy najkorzystniejsze rozwiązanie dla Państwa firmy.