Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

74 666 21 00 kontakt@cicomputer.pl
Tomasz Czuba

Tomasz Czuba

Konsultant wdrożeniowy w CI-COMPUTER Instal sp. z o.o.

Wybór oraz zakup oprogramowania to dopiero pierwszy krok aby cieszyć się funkcjonalnościami nowego systemu. Przed Wami jeszcze drugi etap, czyli jego wdrożenie. Jak wygląda proces wdrożenia? Tego dowiesz się z tego artykułu.

Aby rozpocząć wdrożenie należy się do niego odpowiednio przygotować. Najważniejszym elementem każdego wdrożenia jest przeprowadzenie profesjonalnej i rzetelnej analizy przedwdrożeniowej.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Pomożemy w wyborze programu HR

Tomasz Czuba

Tomasz Czuba

Konsultant wdrożeniowy w CI-COMPUTER Instal sp. z o.o.

Pola oznaczone znakiem * są wymagane

Czym jest analiza przedwdrożeniowa?

Jest to swoisty wywiad/audyt przeprowadzony z Klientem. Ma na celu poznanie obecnego stanu procesów zachodzących w firmie, problemów, które ma rozwiązać wdrożenie nowego oprogramowania oraz odpowiedzenie na pytanie w jaki sposób te problemy rozwiązać. Analiza ma również na celu zweryfikowanie faktycznego stanu oraz wydajności środowiska serwerowego (jeśli Klient ma swoje) oraz stanu stacji roboczych, na których będą pracować użytkownicy. Produktem finalnym takiej analizy jest dokument analizy przedwdrożeniowej (przy niewielkich wdrożeniach nie zawsze jest on tworzony).

Harmonogram wdrożenia

Na podstawie takiego dokumentu lub tylko rozmowy z Klientem możemy zbudować tzw. harmonogram wdrożenia, a więc wyznaczyć ramy czasowe wdrożenia. W harmonogramie są też często zawierane informacje nie tylko o wszystkich pracach przeprowadzanych w konkretnych datach przez Autoryzowanego Partnera ale też o pracach do wykonania po stronie Klienta. Bardzo często są to prace związane z przygotowaniem/zoptymalizowaniem środowiska na jakim ma być zainstalowane oprogramowanie. Ale nie martw się. Jeśli nie dysponujesz działem IT to zapewnimy Ci wsparcie również w powyższym zakresie. Analiza taka wraz z harmonogramem stanowi doskonałe zabezpieczenie zarówno dla Klienta jak i firmy wykonującej prace. Można powiedzieć, że jest to swoista road mapa po całym wdrożeniu.

Podział wdrożenia na etapy

Mniejsze wdrożenie zazwyczaj kończy się na jednym etapie, natomiast przy większych pracach wdrożenie jest dzielone na poszczególne etapy. Niezależnie od tego w jakim wdrożeniu będziesz uczestniczyć to bardzo istotnym elementem każdego wdrożenia jest etap testowania i odbierania rozwiązań przez Klienta. Po zakończonym wdrożeniu lub każdym kolejnym etapie udostępnia się zazwyczaj klientowi przygotowane rozwiązanie do przetestowania i zgłoszenia ewentualnych uwag. Dopiero po pozytywnym zaopiniowaniu przez Klienta przechodzi się dalszych prac. Takie potwierdzenie jest udokumentowane tzw. protokołem odbioru który zawiera zakres wykonanych i przedłożonych do testów prac. Podpisany protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia Klientowi faktury i rozliczenia.

Gdy już zakończyłeś wdrożenie i myślisz, że to koniec całej przygody to możesz być w błędzie. Dlaczego?

 O tym dowiesz się w naszym kolejnym materiale, który dotyczyć będzie tzw. opieki powdrożeniowej.

Zapraszam Cię do śledzenia Naszych kolejnych publikacji, a jeśli już teraz pojawiły Ci się dodatkowe pytania lub zwykła chęć przetestowania rozwiązania to skontaktuj się z Nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania

 

Zapraszamy do kontaktu z nami! Jako Autoryzowany Partner enova365 przedstawimy najkorzystniejsze rozwiązanie dla Państwa firmy.


 

Telefon: 74 666 21 00

E-mail: kontakt@cicomputer.pl

Pola oznaczone znakiem <span class="ninja-forms-req-symbol">*</span> są wymagane